Cuupen <3

när jag vaknade på morgonen var jag såå jäävla trött (a), men hade inte huvudvärk ont i magen å ont i halsen som dagen innan , har jag inte berättat det? :o juste var trött igår ! (a) , men iaf jag å mamma kom till hh ( högdalshallen borde ni fattat vid det här laget :O ) 08.39 å vi ska mötas 09.00 ! jag bah; HALLÅ?! ingen är här xd men iaf, först kom sofia , sen typ alla från olika håll .. man hängde inte med lixom x) <3 .. hmm ... jah sen satt jag mamma dessan å rikard (rickard ? stavning :O ) å roffe i roffes bil ofc! (: åkte till tumba, hmm föörsta matchen giick väl sådär, kändes inte som jag hängde med.. Jag kanske inte tar ordningsvis å kanske säger fel ! :'o rätta mejj då på komentar" (: ,

första matchen blev det 5-5 , som jag uppfatta det mötte vi typ huddinge å dom var typ sveriges bästa 97lag xd
sen mötte  vi vändelsö, i det laget går mitt kusinbarn stephanie öberg ( <3 ), det slutade med 3-2 lr 2-1 till dom (: <3  dom var asduktiga faktiskt.. dom gjorde bara ETT TUUUR MÅL ! :O jag har självförsvar ! >:O lyssna inte på mejj xd sen mötte vi tullinge det här var jag; NEEEEEEEEEEJ ! inte tullinge vi kommer förlora stort.. blablalbalbla
sen när vi mötte dom blev det..  damdamdamdam
damdam
damdam
5-4 ! :O GREEEEEEEEEEEEATT HÖÖGDALEN <33
men det skulle blivit oavgjort.. sista målet dom gjorde var dom i målgården, domaren som var närmast målet å såg allt baH; nej det blev inget mål, domaren som var länge bort bah ; JOO (jävla egoist) ,

sen när alla var trötta var det sista matchen som skulle avgöra om vi skulle fortsätta (:
alla var typ aströtta, lr jag tkr inte backarna var så trötta ... :s förlora 9-0 iaf :( <33


I WANT TO BREEAAAK FREEEEEEEEE ! nanana xd

här kommer iaf lite bilder från cupen ;


f

f

g

v

v

v
om folk undrar så kom vi sist i cupen, menjag tkr inte det spelar ngn roll, jag tkr vi faktiskt var starkast å utvecklats faktiskt BÄST 09 om jag får vara ärlig, nu skryter jag inte bara för att det är mitt lag, men asså vi har alltid förlorat typ 5-2 mot dom här lagen å nu var det nästan oavgjort, lixom som att dom andra har blivit sämre? nää skulle inte tro det (:

ska gå, puss å kram

/ E'

ps; bytt pea '' dalbjer@ ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0