...

när jag å bianca gick ut för att gå ut med smulan i bandängen så var det 2 hundar som ägdes av onyktra människor, asså såg ut som värsta luffare så jag höll smulan kopplad. bianca höll i smulan å mitt i allt så sprang dom 2 hundarna emot oss.. bianca å jag skrek å bianca gav mejj kopplet å gömde sejj bakom papperskorg typ .. jag stog där å när hundarna kom försökte dom hoppa på smulan, jag började skrika så jävla mkt; HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP !!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH !!!  å grät så jävla mkt, seriöst MIN hund håller DOM jävla hundjävlarna på å trakkaserar, dom sprang å jagar henne runt mejj å morra å dräggla å allt, jag blev så jävla irriterad men vad skulle jag göra ? dom kunde hoppa på mejj å det var faktiskt en bulldog typ å en jävligt stor hund :s , sen sprang smulan å kopplet å halsbandet åkte från henne .. så sprang hon å hundarna jagade henne .. sen ropa en av killarna på hunden å den sprang dit, men den stora hunden fortsatte att morra åt smulan, jag gömde mejj bakom en fullmänniska som satt på en bänk å han bara glodde. jag grät å bah; smuuullaaaaan !! :'( , smulan gömde sejj under bänken, hon är ju ganskaliten å hunden försökte få tag i henne, sen fick hon inte utrymme att gömma sejj så hon gick på andra sidan bänken från hunden, hunden lixom glodde på henne.. sen gick den när människorna jaga as mkt, asså dn där hunden DRÄGGLA ! efter tog jag på smulan kopplet å börja gråta å bah; SMUULLAAAANNNN !!! .. en kvinna med sin lilla hund klappa mejj i axeln å börja berätta saker,sen börja jag å bianca gå hem .. vi gick värsta omvägen för att folk inte skulle se hur min mascara rann.. sen när vi kom hem så berätta ja för mamma, hon ringde polisen å berätta om att det är alkolister i bandängen å nu är mamma påväg dit, aja måste gå bianca sitter vid min dator.. låna brorsans en snabbis bara för att.. ja göra det här :S

seriöst kännt smulan i 6 år, det sved asmkt att se 2 hundar '' attackera '' henne ...


aja måste dra,

puss å kram
/ e'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0