farsta,

precis när jag kom upp till bussarna så hade bussen PREECIS åkt (a),
 å jag som skulle mött henne för 1 min sen? tyyppiskt!! :o,
men iaf så skulle vi ta nästa å gick in på min '' favorit '' affär, briio! :O * hoost * hahahaha, när vi kom dit
så hade bussen gått IGEN så vi satte oss å vänta x) den kom tillslut,
hahaa jag kom på att jag hade terminskort för skola å det är lixom påsklov menhan märkte inget xd ,
när vi kom dit var vi typ fett sura,
inte på varandra men båda var trötta å jag hade huvudvärk x), sen ngn halvtimme,
timme innan vi skulle gå så var det verkligen akut efter ngt godis så vi inte sura hela dagen, när jag å anna köpte klubba, jag tog typ cola lr ngt å hon ngn blå sak x)
när vi tog typ inte rulltrappan som en långmatta som åker ner? aja har hjärnsläpp men hoppas ni fattar xD
ah jag blev värsta hyper å garva å allt, vi stack in på intersport å höll på med några klubbor ! :O
fick smsa av biianca då '' vi ser er x) '' vi gick lite hit å dit å stack in i bussen för att åka hem,
asså jag å anna blev typ fett sura, ALLA satt på varsin typ 2 stolarssak ENSAMMA !,
å dom gjorde inte ens plats för oss, ganska själviskt faktiskt?
en lixom satte väskan på andra stolen å börja käka chips?
omg lixom.. sen träffa vi sikirjah å gick in på hh (högdalshallen) , vi gick nödutgången xD
haahah det börja tjuta snacka om att vi sprang (?),
hmm jah sen stack hon för att åka hem till hotellet å jag å anna gick upp till bibblan,
sen krama vi hejdå å gick hem (: så nu sitter jag ensam ! :O

h
älskar er <3


kk
Häär boor jag ! :)


puss å kram

/E'

Kommentarer
Postat av: Bästa Emma :)

hahah Mli bor utanför en port ! :D<33 mwahahahaa

2009-04-13 @ 15:55:01
Postat av: Anonym

haha ofc emma

2009-04-14 @ 17:42:36
Postat av: ''smarta'' mli

haha ofc emma ;D troru jag är hemlös lr? :o tror inte jag skulle klara av det, var skulle jag duscha lixom? (a) när folk tvättar bilarna? xd

2009-04-14 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0