GoodMooorgon HöönsGåården (;

hahahahah '' hönsgården '' hahahah,
okej .. jag har nog sämsta huumooorn ! :O men ni har väl nog inte bättre hoppas jag? :o

vet ni vad jag drömde inatt? :( om ett ställe... min fasters landställe (FEJK , men i drömmen) .. men iaf så åkte man över ställen som BARA var grönt :) så jäävla fiint.. å själva stället var ett rött mellan stort hus, precis lagom, sen väärldens stöörsta träd med skiiit stor å fin koja (: iaf så drömde jag att jag, typ mamma å Pappa, ah iaf så var vi typ i en lägenhet, inte på landstället å det va massa fjärilar å allt, så gjorde vi typ en trolldryck (?) som gjorde att fjärilar bleev stora så vi kunde flyga på dom över till faster barbros landställe X) Psyk ... ? men aja. gick inge vidare, alla mina flög iväg :( sen gick vi ut på ngt jävla konstigt place å det var en burk med ... KACKERLACKOR !!! så vi gjorde en stor ngnting som kunde vara i vattnet , å mamma, gick föörst.. precis då kom kackerlackorna, å jag började döööskrika x), pappa kom från andra hållet å kravla sejj på ena armen av djuret, asså man får inte plas med 3 ;) mamma gick av först senjag å pappa tsm, sen åkte allt ner å man såg när kackerlackorna ramla i vattnet närom försökte komma(: sen vakna tänkte jag ; hur kmr vi hem? å jag vakna x) , det läskiga var att jag har drömt om det förut :( fast.. då vare så jävla mkt som ettparadis , jag va typ 8 då (:

aja jag vakna nyss iaf, mamma kom in å bah; Lizzbett (stavning!) kmr .. jag baH; VAAAAA.. kunde du inte sagt ngt?
så jag sprang å tog på mig gårddagenskläder på 1 minut ! :O fett stolt :) ja såklart jag ska byta om sen x)

Men jag ska göra lite annat nu å jag ska möta anna senare
, gh
gammal bild på mejj å anna (;


Puss å Kram
/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0