HAHA SHIIT ! (a)

(;
det är jag å anna, jag är den med rosa rosemary å hon har svarta, vi kanske såg ut som twins inte vet jag (a)


gg
gammal bild men det är jag å dessan (dalbjer@ asza@ ) vi ska typ snart mötas vid högdalshallen, hon är bara lite ''morgontrött '' klockan är lixom 15.47 XD


okej, inte bloggat på typ några dagar kan jag tänka mejj ! :D ♥  , men här är jag? (a)

Jag, erika å anna gick hem till mejj efter danskvällen, vi hade fett kul ju ! ;D träffa emma, bianca å anna.e men dom stack sen (a) , vi gick till erika, sen drog vi typ nära jespher, k-f, anna.e å danne där dom bor å tog massa foton med mobben ! (; det blev fett snyggt med solen <3 ,

igår så gick jag å mötte anna, sen gick vi till högdalshallen för att möta Emma å Erika, vi typ satt åå verkligen TRÅÅÅÅKA! (; .. hehe (a) men jaa ... sen gick vi å köpte kööörv ! XD jag hade ju faktiskt inte ätit ngt, så jag blev skyldig emma 20 kr (a), köpte saker för 2 kr och en läsk :P <3 sen så skulle jag gå å träffa pappa vid fk (filmkedjan) , för att gå till kinarestaurangen å köpte liite kiinamatiiis ! (a) , vi tog typ friterad kyck.. , ris, sötsusås(stavning xd) pappa tog typ 3-4 rätters sak (a) , sen åt jag typ skiit mkt, pappa bah; du äter ju fan mer än vad jag orkar ! :o xD hahahhaha, jag åt faktiskt mkt ;$ , sen kom anna å slagga (; vi gick ut sen :D , haha vi såg typ nån kille å haha fan vad vi vah typ hyper? vi bah; HEJ PÅ DEJJ ! till hnm, anna bah; hon är konstig.. jag bah; anna fett taskigt ! XD hon bah; men vadå? vad skulle jag säga :P xd , sen när vi skulle hem igen så titta 2 stycken typ fulla tjejer typ 40 på oss å bah; HÄR HAR VI TVILLINGARNA RUFF Å BUFF ! lr buff å ruff ! XD vi bah; va? :p å börja asgarva, sen när vi gick tbx lr ngt hon bah; vad lena ni verkar vara, vi bah? VA ? HAHAHAHH... sen när vi gick hem gjorde vi en press på pea (dalbjer@ annaaass@ ) om det, typ ingen fattar nog :p sen typ grannarna grät å allt, var typ poliser där XD typ våldtäkt inte fan vet jag (a), sen så typ somna vi i sängen med kläder på, sen la vi oss, vakna senare å vi vah fett trötta, anna gick väl typ nyss :) <3 , ska väl typ snart ut nu å möta dessan, saknat henne fett mkt.. nt träffat henne på ååratal :( <3 men det är ju typ 1 - 2 veckor :O EN EVIGHET... EN KORTSEKUND.... (carola) haha okej nu skriver jag liite för mkt ! :O FLUMM FLUMM (a)

aja höörs sweetiiies ! :D ™
/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0