HEEJSVEJS! :D

hejj alla sexiga kossor,

nu ska jag skriva snabbt å enkelt, ska möta en kompis snart,

På träningen så hände typ öööh.. xD vi gjorde ngt konstigt idag, vi typ lärde oss,, förut vare mer KÖR, vi skulle lära oss boxplay å power... hmm gick itne så bra, Nisse bah; okej tjejer 2 mål igen, amanda blev typ sur på jossan lr alla vet inte vf men iaf så skulle vi ta ett snack efter, blev inte så x) .. när jag kom hem så dö rusa jag in i duschen å duscha ! :O konstigt va? hahahaha.. aja sen så.. hmm nu måste jag tänka, juste.. jag satte mejj å åt middag med mamma (: VÄÄRLDENS GODASTE mat <3 kan itne namnet på det, PS; MIN MAMMA LAGAR BÄÄST MAT AV ERA MAMMOR, VI KAN GÖRA EN MAGLAGNINGSTÄVLING, PROOMIIISEN MAMMIIII IS BBEST! (a), sämsta engelskan ? hahahahah ! aja .. efter stack jag in på datorn å nu är jag här, ska dra ut å möta min fiina anna sjöberg (: <3

MIN, MIN MIN, ANNA SJÖÖBERGIISH <3


g




en gammal bild när det är träning, jag är den som är närmast, hahahah titta på vår tränare x)
aja ska gå nu,

puss å kram era sweeties ! (:

/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0