Hmm. tråk? :P

hejsan alla sköna människor ! (: <3
nu fortsätter jag med min dag :D <3

okej hmm.. jag skulle möta anna vid filmkedjan, men jag va sölig så blev lindex ist (; , det första vi sa till varandra vah; fan vad det är kallt ute ! .. jag å anna gick hem till mejj så jag hämta min mössa, sen gick vi till viivo ! :O ahaahaha, lr '' vi '' som det heter, vf kan det nt bara heta vivo ! :o aja hmm.. vi flumma lite, en kille bah; ursäkta hallå, slulta nu. vi bah; ojdå. haahhaha.. x) jag erkänner jag va hyyper! :o , gick till FK (filmkedjan) å buuy slushicee! :) tog tropical blue å HALLON, det har kommit, förut när man försökte få spruta det åt alla håll, ahahhahahha <33 hmm ja sen gick vi till hh (högdalshallen ) .. några karatekillar, själva bossen där hade svartbälte ! :O scaaaaaaary, vvem vill bråka med hnm? (a) , jah så vi fick se när dom 30åriga såkallade '' lärjeungarna'' hahahah fällde ner varandra ! :O SCAAAAAAARY .. (a) vi gick längre in till själva hallen, några girls hade i-bandy träning ! :O först man bah ; shit vad dom är dåliga. sen blev man osäker, haha en tränare bah; Tjeena tjejer. vad är det du dricker? jag bah; slashice, han ; VA? jah; slashice. Han; okej det ser ut att va mkt socker. jag ; ööh aa... Anna bah; HAHAHAHAH... (damp ? )x) <333 sen gick hon å mamma mötte mejj vid vivo, till dom som tkr det va fjantigt att min mamma mötte er så har jag faktiskt ett försvar ; JAG ÄR MÖRKRÄDD ! :O (a)


g
okej bli inte rädda, såklart det inte var apor som körde karate (a), lr absolut lixom? xd nä men tog från google å den här va ju ashäftig så hmm.. aah :p <3



jajamensan, det var typ allt idag. haha inte hänt så mkt men fick ihop några rader ändå ! :O Hejdå bajjsungarna Ruff å Buff <3





Puss å Kramisar
/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0