hmm.. tråkigare tråkigast?

nu är mli här igen, pallar INTE lägga in bilder, snälla jag är alldeles för orklös för det vet ni! (;

idag har det inte hänt så mkt, efter skolan så skulle vi till min pappa, men glömde nycklarna hos mamma så vi fick gå dit först, sen gick vi till pappa i 2 timmar (?) , ngn spillde mjölk å vi såg det inte.. så när pappa kom så ringde han å bah; det ligger mjölk på golvet. jag bah; aa?

jah det hände inte så mkt, erika åt hos oss. å jag har fått för mej att jag är skit bra på ett playstation2spel så jag kan bli ett freak, å jag är meeeeeeeeeeega sur på spelet, för jag måste hitta ngra jäävla diamanter som jag itne hittar (a) <3 ' jah sånt händer :) <3 asså måste hitta diamanterna för att få lixom köra igång hela banorna, men asså jag kan göra dom jag gjort igen men boooooooooring? gjort dom förut för typ 1 år sen, slööseri att göra igen (; redan gjort dom ändå så .. hmm ..
jah vad mer ska jag säga tkr ni ? :'o

kanske lägger in en bild, kanske använt den innan inte vet jag (:



kk
där bor jag (a), titta .. när jag var där ute runt 10 å skulle möta mamma såg jag, asså inte rasistiskt men typ 2 turkar fram sätet på bilen å en bakom .. när jag titta in, öppna ena killen bilen å börja snacka; achmma.... blabala ni fattar :) så jag sprang (a), skulle köpa cocacola på vivo.. HAHHA vilken idiot jag är..(?) skulle köpa 4 cocacolaa flaskor till mej, hallå ? jag är lixom inte den som dricker mej fet, äter hellre donken (: , mathias fick 2 oxå så jag gick med 6 flaskor runt mej för att inte ramla vid kassan, haha snacka om att skämma ut sej.

inte så mkt att skriva, måste iaf logga. ska in lite på pea, lyssna på musik på pea -.- min dator är '' Cp '' ursäkta att jag använder ordet ifall ni känner ngn som har det men asså det är sant, den lever på MEDELTIDEN? :o iaf så kan jag inte lyssna musik från youtube,

haha har fullt upp med mina smspolare som jag kallar det, (a) okej nä inga speciella, (: <3 men det piper 24 men det är inga speciellt (aa) <3

aaaja heeeeeeeejdå, mamma börjar klaga <3
puss å kram
/E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0