idag idag, å inte för en dag sen! :D

idag var jag pappa, faster ylva å hennes man roger i stan, först jag å pappa å vi köpte lite kläder (?) , sen satte vi oss å fika å mötte ylva å roger (det var meningen ofc! :O ) ,

lägger in lite bilder,

f
mascara från kicks, det var nog det första jag köpte  i drottninggatan , den vita sidan är ju sån där förlängning å den andra är vanlig svartis :) <3


f
jah .. en vad ska man kalla det, väska? nä men vet inte exakt vad, men sen påden är det ett halsband med löv på (:
från H&M :)
f
jah ni ser vad det är,? från H&M :)
f
bloggen dampar just nu men jah det är halsbandet (: ''H&M ''

f
det är bakifrån på ''tröjan'' som är på bilden under,
f
samma typ ;D , den köptes på '' Jane Nor ''
f

det var vad jag köpte idag (: <3

nu måste jag göra annat,

cyyyyyaaa ! :D

/E'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0