KEBAB, DESSAN Å TJOOCKISEN MLI ! :)




SSÅÅÅ :D, nu foortsätter jag på dagen så alla wbs veet det ! :D

ja hmm.. jag kom försent när jag skulle möta dessan så jah, hehe vi möttes vid typ utanför ica x) .. men ah så sa vi hej , kramades , vad annars göör man när man saknat sin soulmate hela veckan ? :(( <3 vi gick runt i centrum typ? (a) typ drog till bandängen å träffa sikirjah, hennes brorsha sikirjan å hans kompis (OKÄND XD) var där, dom spela match mot 4 kineser :S omg lixom? dom förlora stort tror jag, men kineserna var ju fett schyysta ! :D , men jag å dessan drog.. vi såg bandhagen så vi gick värsta omvägen xd , sen hämta vi 20 kr ( 2 slash ice = 20 kr xD) *stolt* jag kan rääkna ! :D men jag tog tropical blue, dessan med, erika gillar typ cola men jag tkr inte den är särskilt god faktiskt ;P <3  ah.. vi flumma hit å dit, sen kom dessans pappa å hämta oss, tog oss till en restaurang i fruängen å så åt vi lite kebabiiish !: D vi var fett mätta å ville dela på 1 kebabtallrik men nänä, roffe (dessans pappa ) gav oss ändå 2 xD , jag åt upp hela min ! FEEEEEETT STOOOOOLT ! :o hm.. ja sen drog vi hem till dessan , jag fick sitta vid hennes lilla Cuuutie dator (a) , dessan tog sin pappas BIIIGIIS dator x) , sen drog jag hem halv 10 .. tittat lite på tv, å ja nu sitter jag här x), bloggar nog inte mer idag xD






j
Kebabtallrik, vilken nyhet va? okej jag tog inte bilden men hitta på google, till er som är lite '' efter '' och inte vet vad kebabtallrik är (a)



Hejjdååå alla prinsar, prinsessor, drottningar å kungar (; själv är jag kung utan pung ! :O

/E'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0