*SNAAAAAARK*

okej jag måste erkänna att det var fel av mejj och erika att vi la oss kl 1 typ lr somna iaf då när vi skulle upp kl 8 !!!!!! (a)

jag drömde iaf att jag typ var i ngn jävla hall typ på landet men ändå inte.. aja spela roll var vi var men så kom iaf knubbisen å jag bah; Var är Marcus? PS; en annan marcus xD .. men iaf så typ sa han ; där borta bland husen jag har dödat hnm, jag typ gapa å börja gråta (?) å börja typ tänka konstiga tankar hahahah sen jag bah; VISA MEJJ ! SERIÖST DET ÄR INTE SANT.. så åkte vi buss dit å gick in på toan , där låg han med blod runt hela sejj .. sen kmr jag inte ihåg så mkt jag vaknade med huvudvärk å aaaastrött (a'

aja titta på hais f94's match dom vann typ vad var det.. 5-3 (?) PS; dom mötte Järfälla (a)
andra matchen vare typ älta å nått till i 94or, älta vann 6-4 :) <3
sen var det träning, annas kusin Emelie, erikas syster amanda i 94laget å Markus/Marcus i 97laget var med, gjorde massa skit övningar (a) men som vanligt :P sen efter stack jag amanda erika först ner till själva klubb placet å titta vad vi skulle ääta ! DET VA KEX, BULLAR, HAVERBOLLAR BLABLAABL.. jag erika emma typ tog cola (a) dom andra tog cocacola zero ! :D åt typ as mkt å alla blev vänrsta hyyyper (a) vår tränare bah; vf är ni inte så på träningarna , alla bah; DET ÄR LÄÄSKEN, HAHAHHA .. xD .. sen stack jag hem.. duscha blabalbalbal fixa mejj, sen så skulle jag ut med anna men blir inte så , kl 5 drar jag till kärrrtorp (a) <3 juste jag har kommit på en sak ... (a) EMD = Erik Mattias Danny. EMD = Emelie Marie Dalbjer, hahahah

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS (a)

/ *Dalbjer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0