Tjooolaaviippsiiiih! :')

här sitter lilla nörden mli framför datorn (: , haha guuuuuuuuuuuud (a)

hmm jag ska skriva lite om min dag (:
jag hade faktiskt heeeeeeeeeeeeeeelt glömt bort att det var b-språk efter xD haha, å det stank verkligen i korridoren, det var typ surströmming, uppfatta inte namnet xD men huvudsaken var att det stank VÄRRE än kobajs jag menar seriöst allvar, VÄRRE.. väärrre... VÄÄRRRREEE !! det staaaaaaaaaaaank värre än väääärst ;s , jag lovar skulle ni känt stanken skulle ni fan dött, alla glas sprack säkert :'o <3

iaf vi gör en teater typ på bspråk, eve anna å sergej gör sin å jag justyna å dessan gör (: haha jag är en 10 årig tjej som är sluggish xd , heter layla(?) , det var ett akut namn, justyna heter mary å dessan sophie (: <3

iaf jag å anna gick hem till min daddii , åt mackor blablabla, sen stack hon å jag gick hem. bytte om på 2 sekunder (?) (a) hihihiihih XD

jah , vad mer ska mli säga ? :'o , jag har en sak att tillääääggga !

Typ alla tränar förutom jag :( <3

snacka om att jag snart blir fet,

aja bloggar lite senare <3

Anna Sjöberg - flummunge,
Erika Björklund - sötisen '
Klara-Fina Holm Westerlind - '' det måste finnas en mening varför hon heter klara-FINA '' xD
Desirée Sundberg - bästevän,
Emma Jeverud - garvunge <3
Bianca Lindström - perfektast<3
Eveilna Öqvist - dansfröken <3 (a)
Sara Jonsson - mattesnille *host* <3
Anna Elksne - heting (a) <3

tack för att min dag fick bli perfekt med er bbys ;*

hejdå , bloggar lite senare (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0