trötttiisen mli ! x)

Heej alla snyggingar ! (:

här sitter jag i mitt rum helt nyvaken så att man typ döör xd hehe (a) okej vet inte vf jag sa dör men aja, när jag blooggat sista så logga jag ut, ur allt men glömde playahead å msn x) när jag vakna hade några 10000 skrivit xD men aja jag somnade iaf i sängen med kläderna på ! :( sen gick jag upp, lalala gosa med katten i 6 min, å nu sitter jag här ! :D urusel time vah? (a) , jag ska iallafall träna senare idag x) ! haha ..skit kul va? påsklov men ändå träningar?! det är nog för påskcupen men ÄNDÅ ! det är orättvist ! :( (a) , hihi :P men vi tränar ju såklart tisdagar å torsdagar HELA LOVET !" :O vem vill det lixom? :o jag hoppas ingen vill det xd , JAG ÄR EN LAAAAAAAATIIS " :) ( seg gris ) (a)



g
här är en bild på laget, på wintergames.. den är ju ganska gammal då men spela roll ? laget är laget liixom ! :D
ILY ♥


/E'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0