frågor å svar,

TONÅREN:

Hur gammal är du?
- 12
Hur tycker du att du har det hemma?
- Ganska bra faktiskt (a)
Har du bra självförtroende?
- sisådär (a)
Kan du lita på dig själv?
- ibland, beror på :p
Hur tycker du att ditt liv är?
- okej, men önskar ibland att det skulle varit bättre (;
Har du ett bra liv tycker du?
- sisådär ! xd
Vill du ändra på något i ditt liv?
- njaa, aa men småsaker ;P
Är du nöjd över din kropp?
-  Neej, absolut inte xd
Något du vill ändra över din kropp?
- Naturligtvis! xd
Kan du själv säga att du är söt?
- Nej verkligen inte xd

KÄRLEK:

Har du någon kille?
- Nopp,
Vill du ha kille?
- spelar ingen roll,
Gillar du någon nu?
- Ja (?)
Som heter?
- top secret (: * host *
Trivs du tillsammans med någon kille?
- typ vet inte xd
Gillar du långa eller korta förhållanden mest?
- spelar ingen roll (a)

VÄNNER:

Har du bra vänner?
- bästaste ! <3
Du tycker om att va med dina vänner?
- absolut baby ,
Har du många vänner?
- Jättemånga (:
Vad heter din bästa vän?
- har ingen helt sådär ännu (:
Vad heter din/dina allra bästa vän/vänner?
- dom jag gillar mest? Erika, Emma, Bianca, Anna å Dessan typ allra meest  ;*
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra?
- aldrig i livet att ha många vänner som man inte kan lita på ! >:o

MOGENHET:

Har många sagt att du är mogen för din ålder? 
- typ minns inte xd
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
-
Nopp (:
Har du fått höfter?
- jah dåe,
Har du kille?
- nääh,
Tycker du mer om att vara på stan en att vara hemma med kompisar?
- varierande (a)
Du älskar att shoppa?
- ÄLSKAR det, men slösar pengar utan att jag tänker på det ;$ <3


  Skulle du kunna låta din kille krama en annan tjej? Jaa,
Skulle du kunna låta din kille pussa en annan tjej? beror på,
Skulle du kunna låta din kille ha sex med en annan tjej? då är han väl otrogen? 
Skulle du kunna låta din kille åka utomlands utan dig? men gud, haha ja
Skulle du kunna låta din kille ta på dig? Ja?
Hade rumpan och brösten vart okej? arå
När du är tillsammans med en, umgås du med andra killar då? Ja, men bara '' friends '' (; 
När du är tillsammans med en, vill du att den killen ska med på fest när du ska dit med andra tjejer? hans val ;)
Hur ofta vill du träffa den du är tillsammans med? vet inte xd
Vad heter "han" för dig just nu? Det finns ingen han riktigt..
Hur mår du nu? ganska super, lr jag vill UUUUUUUUUUUUUUT..
Hur går det med "han"? Finns fortfarande ingen kille ! :'o
Vad har du för bh på dig just nu? vit (:
Går du i någon sport? innebandy ? vill börja på ngn till sport, men jag vet inte vilken xd
Har du bra självförtoende? sådär xd
Vilken skola går du på? i Bäck-a-hagen (a) * HATA *
Vilka är du med i skolan? vännerna ;*
Har ni mycket rast? nej, mest 5 minuters som lärarna slösar tid på -.-
Har du skolkat? TOP SECRET (a)<3
Använder du hårwax? jag leker inte kille,
HårSpray? nej men har hemma ifall det blir lite akut (:
HårGelé? Nej
Parfym? Ja
Mascara? Jaa
Ögonskugga? sällan,
Kajal? Nåååpp snopp.
Är du nöjd med ditt utséende? NEEEEEEEEEEEEJ ! 

Du heter: Emelie
Fyller år: 31 december
singel? absolut :*
Du samlar på: mascaror ! :'o xD
gröna eller röda äppelen? röda .
Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast Dessan <3333
Har du sovit i din egna säng inatt?: Nä i hundkorgen? haha ja jag sov i min säng (: alone (a)
Hur svarar du i telefon: i hemtelefonen lr på mammas telle säger jag; Hej det är emelie lr hallå det är emelie, annars på min telefon säger jag oftast; Hallå ? lr så säger jag; Hahahallå? asså min ringsignal går så lite xd
Är det okej att gråta: Jaa naturligtvis,
När grät du senast: igår ;$
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 11 till 2 xd
Har du piercing: Ja, örhängen

Vill du gifta dig: kanske de kanske ?, man vet aldrigxd
Vill du ha barn: vet itne xd
Solar du ofta? beror på,
Vilken ögonfärg har du: Blåå <3
Har du någon gång gråtit dej till sömns: vet inte riktigt, tror inte det x) lr jooo.. lr vet nt :o kanske..
Vad gör du på helgerna: vänner, farsta, sova? ut med hunden, oolika , va jag känner för.
Har du kysst någon under den senaste veckan: nä,
Vem kramande du senast: Anna (; ♥
Saknar du någon nu: ahrå, många <3
Sminkar du dig: Ja varje dag,
Hur ser din lägenhet ut: MAMMAS ! det är en 4a , (: <3
Känner du dig värdelös: ngn enstaka gång kanske, sällan.
Känner du någon som har tagit självmord: ah, asså inte just nu xd händer ibland ..
Har du somnat i skolan någon gång: Haha, vet inte.. dåligt minne (a)

Anna jag tog allt från dejj, hoppas det var okej .. <3 gjort nu iaf (a)

ska logga,
puss å hej ' äckliga leverpastej ! (stavning)

/E'



c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0