världens trååkigaste tisdag! :o

vi kör en fråga sen kör vi igång mitt snackrace ! (a)
Varför är det världens tråkigaste tisdag IDAG? : för att skolan börja idag å då var man tvungen å gå upp typ 7 ? (a)

då var den tråååkiga frågan klar (';
shiiit ! jag gick up typ kvar över 7, fick lyx när det gäller fruukost åå viipps så hade jag 20 min på mejj att fixa mejj å möta anna ! (:

såhär går min ordning på morgonen; gå till toan, sätta mejj där å göra lite jah ni vet ;$ , borsta tänderna, gå till mitt rum å byta om, sen typ fixa håret, mascara xD

sen när jag äääääääntligen satte på mej skorna fick jag 100000 sms av anna '' skynda ! '' men ska jag va ärlig fick jag typ 2 (: men det var inte roligt när mina skor inte ville på ! :O kändes som att fötterna växt till 45 xd lr så var det jag som var trött, (a) ' sen när jag var klar jag baH; mamma kan du hämta väskan? mammah baH; jag vet inte var den är, inte i ditt rum. jag bah; VA?!?! -.- är du seriös? ojdå, måste glömt den hos pappa, hejdå ! sååå SMÄÄÄLLLDES dörren som; KAABOOOOM! xD (a) ,snarksnark, anna å jag möttes vi drog till skolan, hade svengelska (: rast, svenska, luunch, engelska, matte, so/no ny vikare(Lina ), bild (: <3

efter skolan drog jag å jag tkr typ det är jobbigt att lixom bära på ett papper, ganska onödigt tkr jag så jag bad bianca bära den i sin väska, jag skulle iaf gjort så om ngn annan fråga för det är onödigt för personen att lixom bära på en ganska avlång sak i onödan när ngn med väska kan göra , å mamma ska ju lixom inte ha ett skrynkligt papper när hon får det, men bianca ville iaf inte .. så jah ? sen gick jag hem, spela lite playstation2, jag brukar inte spela det men blev lite kul bara .. jjaah sen åt jag pannkakor å allt, tjejerna tränar fortfarande (: <3 asont i foten så jag kunde inte va med..

gh


måste dra, puss <3

/ E'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0