- fyfan vilken längtan! :)

tänk om 9 dagar så flyger jag iväg till thailand för att sola, å ni får vara här å frysa häcken av er ! *


känns soma tt jag kommer gå i skolan typ hela livet , jag vill komma ut ur den här jävla grundskolan, men då ska man över till typ gymnasie, guuud ? :) jag tycker att jag har gått i skolan länge, men nänä har år kvar lixom ! (a)




idag var jag hos mina ökenråttor (gerbiler)
tog från google, men såhär exakt ser mina ut, haha man skulle tro att det var det, men mina är finare ! :) <3

jag har oxå tränat ,

jag har grubblat över det länge, jag tror jag vill se ut såhär i framtiden, fast kanske bara 8-pack,
eller vad tkr ni?
hahahah, jag drev bara ! :D <3


hände en hemsk grej i morse,
jag satte på the voice på morgonen som vanligt, så var det pip ljud, och jag har lättare att vakna när jag har musik och det kom bara; pip ... pip pip ... pipi..
sen sa dom att dom har betalat typ 2 miljader/ miljoner (a) sen typ 1998 eller ngt för att få köra the voice.
jag tyckte det var lite elakt att dom ska betala så mycket hela tiden..
men jag blev oxå lite sur att dom inte gjorde det där mitt i dagen och inte när jag hade min musik stund på morgonen , stackars mej asså. fick höra pip ljud hela morgonen :) §





- är du data nörd ? <3


* mellih,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0