- idoltime! :)

ojojoj, vem åker ut tror ni?
jag tittar inte på idol så mycket, mest när jag ser det på tv när jag bläddrar :)
jag hoppas att Tove & Erik går till final, vad tkr ni? :) §

idag har det varit typ värsta sura dagen .. tråkigt att folk är sura på en hela tiden, men vad gör man åt saken ? :/

jag gick hem å tog hand om råttorna, sen kom rebecka , haha vi höll på med dom och sämsta grejen har hänt !
förut bet bara den gråa å besha, men nu bits den svarta oxå, shit jag blir så sur ! :o

kom hem nyligen, mamma min moster å deras vän mia sitter å tittar på tv, haha dom verkar ha det trevligt så stör nog inte när idol har sin tid, :)

vem vinner då?







aja, hejdå nu ska jag göra lite annat

melliis * /






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0