.

TJJJEENNNAAA MOOOORS! :D
glömde B-språks boken idag som vanligt i skolan, redovisade (gick uuuuuuuuselt ), fick vår lärare att tro att jag hitta ogiltig fakta -.-'

iallafall tränade idag, typ 2 killar tittah på från bandhagen, pallar inte veta vad dom heter, som att jag är intresserad? Iallafall så har typ Klara-Fina börjat idag :D <33

vi körde '' 2 mål '' .. kände inte att jag var duktig idag x)♥ , var ganska jobbigt .. fick aldrig vilah ;P<3,

iaf så kallade en kille mejj hora igår så jag ringde honom, fick hans nr .. å sa sncka skiiten ur honom, sen fick jag reda på att jag ringde hans kompis x), ajja.. dom bor ändå i göteborg skämde ju nt ut mejj så mkt (a) <3
ajja nu ska jag in på pea lite sen ska jag duscha :) <3

www.playahead.se/dalbjeer

min pea ; dalbjeer

pussar å kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0