Godnatt !

Tjeenaaa Mooooors! :D <3

Nt hänt så mkt, Erika å bianca koom hit :'] <33 vi satt väl som datanördar sen gick dom å jag blev tyyp vrålhungrig :), men jag tvingades ta mackor, gjorde en liiten specialitet å satte oboy på mackorna x) ganska osmart när jag ska till tandläkaren på torsdag, får väl hoppas att det inte blev några hål ;) egentligen fattar jag inte att jag inte går å läggermej tidigare, men vissa går å lägger sje typ 9-10 å jag tkr det är lite tidigt.. tkr egentlige halv 11 är perfekt men jag är så dumihuvet å lägge mej senare :')  Jaja, chattat lite med dessan på msn..
okejj vi kör lite frågor ;)

Vad heter du; Emelie
Hur många år är du; 12
Vilket år är du född; 1996
när fylleru år; 31 december /nyårsafton
när var din bästa jul/nnyår; 2008
har du en bror; jah 4 st.
har du en syster; ja 1.
hur många bor hemma ; Mamma, Pappa, Brorshan, Katten å Hunden,
vad heter dina djur? ; Hunden heter Smulan katten heter Candy.
Använder du mascara; Ofc??
Är du trött; Egentligen inte men kommer inte orka upp imorgon.
Hur många mascaror haru; 3 st.
Vikken sport; Innebandy.
var spelaru?; Högdalen.
?Vad kallas du där; Dalbjer
Fuck Me I'm : Famous (?)

men nu måste jag väl sova ,,

Godnatt,
Puss å Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0