Heeeej Foolket! ;)

nu äre så att vi hade en vanlig skol dag.. ont i halsen på morgonen tyvärr :/ .. , ajja sen så efter gick jag till tandläkarn, en tand är på g att få hål :''//// , annars blev jag berömd hur mina tänder borstades å såå :D *stolt* ;P <3
ajja sen gick jag, erika, nadja, bianca hem till mejj å typ gjorde inge speciellt.. sen mötte vi anna vid högdalensgrill :') , sen hade vi 2 redovisningar(k-f redovisa om beatles å viktor om typ fotboll? ) :) iaf så ah det var väl kul, sen efter matten hade jag huvudvärk, snurrig å allt sånt skiit,, ont i halsen med.. gicktill matsalen på öppethus äre alltid kockosboll å sånt, MEN NEJNEJ, festit för 10 kr typ (SLUT!), korv med typ blåsor (10kr) å brööd för typ 5-10 , -.- men när ena matpersonen stack så snodde vi lite bröd :D <3333 .. ajja hmm sen leta jag efter justyna å eve, men dom var försvunna sen stack jag ut å ringde mamma å berätta hur jag mådde, hon fick hämta mejj så jag skippa 45 min SO/NO :)<3 åt pomfrittes åååå hamburgare (fettomat) sen,

hejdå,
puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0