hejjsan :)

Min förra blogg; www.decemberflikkan.blogg.se ..

vad har lilla emelie gjort idag då? :o hmm.. nu måste jag tänka lite ;) sov hos dessan igår så jag vaknade hos dessan runt halv 9 så vi kunde vila lite innan matchen ;P .. men sen stack vi iväg till matchen i Tumba å vi Sofie gjorde mål på typ nästan en gång å sen amanda med! :) haha när jag sprang mot ett hörn med en boll kom en tjej å markera mejj.. några killar börja ropa; blblblblblblblbl.. lixom som att jag blir '' hypnotiserad '' ? jävla idioter rent ut sagt :)<3 men vi vann iaf 2-1 , å lagkaptenen var typ sur på mej å hälsa hååårt! :o EGOOO! :D <3
men sen stack jag till högdalshallen med Dessan å Erika.. jag åt aldrig middag.. skulle egentligen äta hos min Moster men jag orkah inte, men sen så åt jag å mamma lite popcorn å sånt, vet egentligen nt var pappa är, han sa att han skulle jobba sent men har inte kommit än :o han sover nog hos någon x) <3 jajah, tittade på '' Bruce den allsmäktige '' , jag asgarva i början! ;d

Blåa jeans,
Grå tröja med grå tjocktröja
vita strumpor blabla :)♥

skriver väl lite imorgon med får man väl hoppas om jag inte är upptagen med annat, ska försöka skrivah så mkt som möjligt ;') <3 hoppas ni haft en bra dag,

Puss
Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0