samma dag (a)

Guuud vad jag har TRÅKIGT ! :o
jaja, jag vill spola tbx tiden igår ( <3 dag ) ,
jag kände lixom att den kunde blih bättre :) ♥
Just nu är jag inne på pea å msn, chattar typ inte med någon, lyssnar bara på musik.. en tjej på pea har väärsta brah låten! :D, tog den av henne förut :'] , jag har iaf klätt på mej,

blev en blå tröja däre står ; Be proud of how you are just let , go , just be.. , sen har jag ett par svart/mörkgråa byxor med lila strumpor :) <3

min brorsha typ öppna dörren å katten var där, hon pep så jävla högt så jag sprang bärde upp henne å gick in i mitt rum å satte henne i mitt knä nu :o ♥

ajja bianca kommer väl typ snart så måste gåh, hejdå <3

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0