ttyp godnatt (?) ,

idag så hade vi tjejsnack, några flummah å några inte, jag flummah väll inte x)<3 j
ag pallade lixom inte :o♥ , iaf vi delade upp oss på so/no i typ 5 grupper å gjorde nått,
sen blev 2 grupper 1 lr nått sånt skit alalallallaa.. boooring! :) ♥
efterskolan stack jag, erika å anna till fritids,
men anna gick hon skulle till tandläkaren..
när vi ätit '' mellis '' kom anna å vi stack till centrum å in på kiicks! :D,
träffa kalle som kom, HAN HADE GOODIS! :o,
jag fick miinst choklad, sen leta han typ efter bindor :P ,
sen fick jag lakris fast jag tyyyyp verkligen hatar lakris,
sen typ flummah vi å jaga honom för att fåå lite till (a),
men iallafall sen typ jagah jag honom lite,
ville ha lite choklad fast han inte hade (a),
men sen så kom nadja å vi stack hem till mejj,
erika satt vid datorn å jag anna å nadja fixa avarandras hår (saaajjk!),
Anna å Nadja börjah med mitt, det blev helt konstigt,
typ en bit hår var fastklistrad å allt xd , sen vare Annas tur! :D
vi gjorde typ samma sak ,
la in några bilder på pea :P <3 ,
hahaha det va askul :D, ajja sen stack dom hem, jag åt pannkakor,
med chokladsås , äppelmos å.. JORDGUBBAR !! <33



en dag närmare 1 mars.... 11 dagar kvar :/ <3

ajja nu måste jag kilah,
puss å kram hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0