-

hejhej, satt nyss i soffan å tittah på tv med choklad å vaniljglass, haha gott ! :)
jag har sagt till mej tusen gånger, emelie du måste sluta äta godis, du blir snart lika rund som en boll, o dom är runda (a) , haha jag är sämst på att sluta äta godis! :)

idag gick jag inte till pappa,haha tappat extra nycklarna å mina nycklar nu till hnm, duktig jag är asså :)  

hahah idag på matten fick tjejerna gå till ett annat klassrum, jag tyckte det va ganska tråkigt, våran typ 20-åriga barnvakt som skulle vakta oss, ( haha han plugga till typ lärare :) ) typ ''övervaka'' oss 24, det var jobbigt, sikirjah å rebecka typ drev med hnm å garva över hela klassrummet, jag gömde mej bakom en gardin, haha han tog bort den sen, :) han var typ sämsta mattesnillet, han kunde inte ett tal i en bok :) §

hahah, sen kom Peter å frågah om vi jobbat bra, han bah ganska, haha duktig slav där ! :) §

- ska nog tittah mer på tv, jag mår typ uselt huvudvärk, ont i halsen, rebecka har gjort en frisyr på mej en fläta längst fram å bakom huvet är det typ 6 flätor, lyckat, min mammas ex ex garva skiten när han såg mej ! (a)§§

pussar & kramar till er sötisar ute i världen, nu äre movie-time ! :)§

 ps ; hahahhah råttsarna får inte plats i buren, eller dom kan komma ut, så dom får bo i ett annat ställe, stackare men deras fel att dom tog sej ut,

Ciiiao , :* §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0