bilder 2008-2009


en ''adjö-fest'' för sikirjah som flyttade till london men kom tbx några månader efter :)



dalarna 09 med anna :)


påväg till dalarna med annah <3 09,

hahah vi hade fett roligt i bilen ! XD



laget :) §

haha vad ska jag säga, anna var lite dålig skridskoåkare ! :) §

bianca bianca bianca, xd <3

fyfan vad snygg dessan är , grr xd <3 vet nt vilket år :)


haha vi hade inget att göra den dagen när vi skulle åka skridskor så vi la oss i snön xd

åh fyfan vad gott det där var, marshmellows (stavningxd ) tacochips, smält choklad och grönsaker, det var det godaste jag ätit , och vi hade sjukt kul ! :)


på våren 09, haha första dagen det var varmt, jag anna å erika §


haha jag å nadja hade våra roliga stunder i stadium, haha det var pinsamt oxå :)
haha vi gick runt i stadium med hockey kläder å spela hockey ! :) §

hhahahaha <3

haha den dagen åkte vi till farsta, sen gick vi å titta på några av filip viktor å williams matcher sen gick vi till vattnet, :)

haha jag å dessi hade sjukt kul på kryssningen ! §

haha vi hade oxå kul i grönan, haha tittah på mina ben längst ner, misslyckat ! :)

emma då, du kramar mej to muuch !!! :D:D (h)

klassresan, sista stunden vi hade tsm , Nathan, viktor andrea danne jespher å k-f tror jag :)

sommaren 09, vi skulle börja i 7an ! :)

på annas landställe innan kollot, haha sjukt kul där ! :)

haha sorry nadja om bilden skämmer ut dej men jag garva så jävla mycket, var tvungen att ha den <3

ohoh, den här är ett år gammal, erika tog fotot, looove yaah ! §


HAHAHAHAHAHAH , förlåt förlåt emma, men den här bilden var så jävla rolig, har bilder när bianca är i bakgrunden å du garvar asrolit men det skulle vara för elakt xd <3 §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0