-

shit vad långsamt tiden har gått från måndags till nu . :)
haha vad har jag gjort ?  tv tv tv å TV ! haha tråkigt, ja vet .
min kamera är typ helt borta , tråkigt det med så har typ bara månaders gamla bilder :)
f
som den här bilden, uråldrig :)
haha men den betyder ändå (a) <3

vet ni, jag har räknat ner mina dagar när jag ska opereras för en månad sen ! XD
nu är det 2 dagar kvar , tänk .. en två :o <3
jag kmr typ få sämsta konditionen, en snigel har bättre kondition när jag får börja träna :)
då får jag väl börja kallas mli den söliga snigeln ? (a)

haha ni kmr nog inte få se några bilder eftersom min JÄVLA URUSLA GUNGIGA Å KNÄPPA kamera har rymt.
den har gömt sej ngnstans och jag orkar nt leta i den här röran, mamma målar så sängen är i mitten av rummet och det finns säkert dammråttor i min säng ! xd

imorgon ska jag typ till skolan :o
idag ska jag typ gå ut med ngra tjejer sen imorgon ska jag ut med pontus tror jag :)
jag har typ inget alls att göra.. den här dagen är trist , kan nt bli värre ..

W-W-W-W-WOOOHO ! :)
* glödlampa * ( idé ) (a)
JAG KAN TA EN LÅNGPROMENAD MED HUNDEN ! :)

v
f
we sitting on the top of the world
in my eyes , are we champions :) <3


/ My name is Dalbjer, Emelie Dalbjer.
agent 002 (a) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0