I miss my own girls .

är jag den enda av oss tjejor som har insett att
vi aldrig gör ngt längre, utanför skolan ?
allt var perfekt i 6an, sen efter sommarlovet,
det va som att man glömde varandra..
jag va typ senast med er på sommarlovet, är inte det sjukt ?
vi träffas typ max 30 min per dag, lyckat ?
vi sa på skolavslutningen -
vad som än händer ska vi alltid känna varandra,
hahah visst gör vi, men vi gör aldrig ngt,
jag saknar våra skratt, minnen å våra barnsliga spring i centrum,
visst det är förbi, vem vill springa runt i centrum å dögarva som små apor,
men ändå ?

jag hoppas jag inte är den enda som har insett det ,
trodde verkligen inte att vi skulle sluta göra ngt utanför skolan .
d
'' drivbild ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0