question , answer or die :)

HAHA, bästa engelskan XD <3
dagens outfit ; uggs, ljusblåa jeans, svartlinne, å blåtjocktröja som jag tror kmr från newyork.
dagens hår; utsläppt, tofs , bulle :)
dagens smink ; vanliga '' foundation, mascara '' :)
dagens frukost ; macka å mjölk :)
dagens lunch; mackor gör min lunch :)
dagens köp ; godis & rosafärgburk..
dagens mening; HÖHÖHÖHÖ haha skoja '' ;)
dagens utbrott ; största var nog på Joar när han sa att jag överdrev XD
dagens örhänge ; en fyrkant med mycket blingigt från NY :)
dagens störande; torr hårbotten ;/
dagens största händelse ; jag har sett anton utan wax för första gången :)

H    A    L    L     Å     ?
fett elakt, du läser det här men inte det ovanför . xd

skoja ! ;* <33

kissing & tafsing XD §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0