tjäna :)


tjenare folket, just nu ligger jag i sängen vid pappas dator, min faster hennes man å pappa glor in ii teven, tvnördar :)
har nördat mej pc i timmar just nu (a)
i fredags opererades jag juh, först fick jag typ ngt så jag blev värsta yr , sen ngt annat så såg jag typ sämst, sen somna jag :) när ena typ opererare ( xd ) skulle sättta på mej en mask så tog tog jag bort den från mej, haha humor folket :)
vakna 45 min senare, var sjukt trött men ett barn bredvid mej grät 24, hon opererades lite innan mej, stackare :)
somna hemma senare , sov i 6 timmar och helt plötsligt så PANG så garva jag när jag sov, humoristiskt va? undra vad jag drömde om egentligen :) iallafall så känner jah mej som värsta missbildade apan som haltar ;) haha jag typ säger IIIH AAAAH IIHH... när jag ska upp  ur soffan lr ngt, haha vad roligt ?
men checkar er en softig bild HAHA sen på min skruv som jag hade i benet, den va 8 cm typ, HA - HA " :)

Kiss & Love / The strid girl :) §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0