tummen upp dag :)

tjenare, min kamera är vanligtvis borta som vanligt.. om den itne dyker upp snart kommer jag grinah , hah drev men man kan ju fantisera :)
idag hade vi den jobbigaste lektionen på en  vecka, två timmars SVSO :@ jag och sara gjorde berättelse, tog rast, höll på med en berättelse å tog en till rast, :) kul kul jag vet , xd

idag på idrotten var det simning, fick inte vara med men det va kul att bara hänga runt å tittah när alla killar typ hoppa omkring och hade kul, haha .. ? xd <3
sen drog vi till engelskan, fast det blev inte engelska men jag rebecka , dessan, sara, sikirjah å eve hade det endå, ni vet vi är så duktiga i skolan :) jag är så jävla duktig att jag blev lärare, jag skojar inte ;)
sen gick alla förutom jag, sara å rebecka, jag gjorde en hänga gubben med orden; ät inte grisar, spiderman! , rebecka gjorde vääärsta sjuka, sara rita en balle på tavlan, haha humor folket, humor :)
sen gick jag å rebecka hem till hennes pappa, haha blev omringad av 2 råttor, trevligt :) inga damråttor alltså ;) §
sen gick vi å drog till centrum, köpte hårfärg (fejk) å sen drog jag hem :)

imorgon ska dessan & sikirjah ha en fest när man ska vara ngn man aldrig varit i skolan, haha ska överdriva överdrivet mycket, jag kommer leta fullt öös efter kameran sen , lägger in bilden på hela gruppen som galningar, haha tänk på att alla är ngt psyyk! ;*

Kyss & Smek '
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0