tjena slöfockar :)

fanfanfanfan ! :@
jag får typ extra utbrott på den här datorn, det här är nog ingen nyhet men den har typ gårr över på 1600 talet :o
får inte ens skaffa ny blogg, tänk om man kunde strypa en dator , fett lycklig jag skulle vara :)

haha en riktig mördare här asså :)
haha jag är så omogen idag ! :D

idag tog jag sällskap med sara till skolan, innan första lektionen drog jag till syster och hon sa att jag skulle hem och att jag blivit magsjuk, poor mej .. nu tror alla att jag skolkar på torsdagar säkert. skulle egentligen redovisa förra torsdagen, men blev idag för då kunde jag inte, å nu kmr jag inte heller.. haha aja jag vet sanningen innerst inne iaf ! :D
min dag har varit långtråkig , tittat på 300 filmer känns det som :) <3

inga nya bilder, lägger in en OLD _!
kommer inte blogga på hela helgen, barnvakt åt sötnosen jesper och kanske e ute :) <3
d

jag har bara EN sak att säga , minnen :) (h)

Ciiaaoo .
Peace and love / pluggisen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0