tjena sötnosar :)

sitter här framför datorn, inne på pea å msn å snackar i tele :)

idag var jag inte i skolan, eftersom att min magsjuka kanske försvann nyss.. men ville helst inte gå på en toalett i skolan lixom, blää (?)
drog till haninge, hämta brorsonen som ska vaa här över helgen, super :)
mamma å lilljeppe gick å la sej, hunden & katten med :)
dagen har gått ganska snabbt, jag har vart ute med dessan, träffade nadja där en stund ..
när vi va i dalbotten kom typ ahmed å ersad från vår klass & några boys från 7c, trevligt trevligt .. men jag&dessi drog till filmkedjan å köpte slush även kallad slisch, slusch slasch ! ;) <3

haha ojdå, ska återgå till snacket i telen nu, haha annars blir det ju läggdags för mej snart känner jag,

Puuss.
Rest in peace looosers ! ;)

ÄNTLIGEN köpt nya tapeter, wooho <3

Kommentarer
Postat av: desse

slish slash slush * :O <33

2009-09-26 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0